jueves, 20 de octubre de 2011

La festa dels supers!!

Per fi..una altre vegada...La Festa dels Supers!!
El cap de setmana del 22 i 23 d’octubre, torna la Festa dels Súpers a l’Anella Olímpica del Parc de Montjuïc, a Barcelona.

Aquesta 15a edició té com a lema “Uh! Oh! No tinc por!” i coincideix amb el 20è aniversari del Super3. Durant la Festa, s’estrenaran en directe les cançons del nou disc del Super3.

Esperem que grans i petits, hi pugueu assistir i ens digueu com ha anat aquest any. Pengeu les vostres fotos o els vostres vídeos.
Gaudiu i passeu-lo bé!!!!
Aquí us deixo un regalet, la cançó de “Uh! Oh! No tinc por!”

    Més informació:

    1 comentario:

    1. Hola Ricardo. Sóc l'Imma, una companya del curs de blogs. El meu blog és http://autodidactas.blogspot.com
      M'agrada molt el fons que has utilitzat i també la combinació de tipologia de lletres i color.
      Ara me la miraré amb calma ja que sóc profe i veig que tens cosetes d'ensenyament.
      T'importaria mirar el meu blog i dir-me que et sembla? Moltes gràcies. Així ens ajudem!!!

      ResponderEliminar